mandag 20. mai 2013

Søt start....

...på dagen!
Måtte unne oss litt god og søt frokost i dag.
Amerikanske pannekaker med lønnesirup og blåbær.
Sola skinte tidlig i dag, 
men nå har skyene kommet og noen dråper har falt ned.
Satser på at sola kommer igjen snart!

Det kommer til å bli en liten pause fra meg her inne fra nå av...
Bloggelysten er ikke der helt nå,
og jeg vil bruke mer tid på familien min.
Mye på gang i livet mitt nå.

Jeg kommer til å titte innom av og til,
og kommer det et innlegg, så er jo det bare bra!

Ønsker dere en flott siste pinsedag!

KLEM


7 kommentarer:

  1. Ser ut som en deilig frokost!
    Grått og vått ute her, har blitt en skikkelig lat mandag :) Og det er ikke dumt i blant!
    Ha en flott pinsemandag, og så blogges vi plutselig!
    - Ingrid

    SvarSlett
  2. Anonym20/5/13

    Så herlig frukost sjølv om eg sverger til skjeva med pålegg på Hihi:)kos deg med familien din og håper sola dukker opp igjen for så kjedeligt med regn...

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Å elsker amerikanske pannekaker med lønnesirup♥
    Det er bra du sier ifra selv når du trenger en pause, dette skal være kos og ikke stress♥
    Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  4. Mmmm ,det så godis ut:))

    SvarSlett
  5. Det så jammen meg godt ut! :)

    Lite blogging på meg også i det siste, så jeg forstår deg veldig godt! :)
    Tid med familien er gull verdt! <3

    Ha ei flott uke! :)'

    Klem Evy

    SvarSlett
  6. Alle fortjener en bloggepause når det trengs. Hvis ikke blir det ikke gøy.

    Men vi sees på Haugalandet neste helg !

    Hilsen Hanne :)

    SvarSlett
  7. Snadder! Eg tenkte å servera lappar til frukost i morgon, skal vera overnattingsbesøk her og då er det jo kjekt med litt ekstra god mat :) Må nok steika opp ein god haug, det er storebror som skal ha tre kompisar på besøk, og fire gutar på 14 år konsumerer ein god del...

    Snakkast til helga igjen då :) Det gleder eg meg til!

    Klem Eli

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord på bloggen min :-)
Det gjør meg SÅ glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...